Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 19, 2009

jom makan~

19/10/2009 ~ sudah bulan kesepuluh memegang title puan. ^_^

hari ni bawak bekal lebih sikit ke opis.. ajak budak2 opis ni makan sekali.
menu untuk mereka

nasi impit + rendang kerang + rendang ayam + kuah kacang


harini masih ada jemputan open house anjuran PKNS dan anak2 syarikat di SACC Convec, Shah Alam. tapi tak bercadang nak pegi pon.... sebabnye aku tak suke sngt menyelitkan diri di tempat2 sesak ni... rimas!

3 comments:

Yunus Badawi said...

Nape tak ajak saya? Saya ada kat Shah Alam semalam huhuhu

Tie said...

Hehe... ada lagi jamuan raya, ya.. Kali terakhir la tu... Kena tunggu tahun depan pulak, tu pun kalau ada umor , kan.....

~mrs azmi~ said...

@YB: saya bukan 'tuan rumah' open house tu.. boleh ke jemput org?? heheh. taun depan klu ade lagi saya tolong jemput ^_^

@Tie: last call dah kak tie.. tu pon tak pegi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"