Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 17, 2009

kene TAG sudah~

TAG frm eus
...........................
Go to your photos folder in your computer..
Go to the 6th folder of photos..
Go to the 6th picture in that folder..
Put the picture on your blog and a description of it..
Invite six friends to join the challenge..
Link them in your blog and let them know they have been challenged!
....................................


untuk menyempurnakan TAG ini, aku menyelongkar deretan folder dalam gambar nilah hasilnye ^_^


picture taken during LAMAN 2008 kat Taman Tasik Perdana KL.. hasil penat lelah aku terasa berbaloi bile dapat MERIT AWARD untuk design garden ni hehehe.. sawah padi tu women-made taw! sebabnye aku yang buat.. bermandi lumpur semata-mata nak buat padi atas bukit!! hahaha
<-- ini bukti award tu yerk hehehe [nak gak tayang tuuuu]

ramai visitors tak caye tu anak padi betul!! sume cakap tu plastik... huhuhu penat taw aku bercucuk tanam nak kasi real sawah padi tuh.. ~_~
......................


tamolah TAG sesape..


sebab aku ngah bz sbenanye


saje curik tulang jap ~ngeee~

2 comments:

Anonymous said...

SAYA ADA DATANG MELAWAT LAMAN 2008.. mmg best cantik tul garden2 yg dipamerkan... tahun ni ade joint lg tak...

Anonymous said...

tahun ni tak sure lagi ade lagi tak sebab belum dgr angin2 lagi pn.. :-D
tapi rasenye 2 thn sekali [klu tak silapla] :-P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"