Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 16, 2009

Lega.......~

beberapa minggu ni aku kelam kabut carik pelan lulus untuk 1 pojek. tak jumpa2... susah hati dah tatau mane nak carik.. client, kontraktor dah kejar aku.. aku sangat2 perlukan plan tu ntuk sokongan CF dari MBSA. huhu... otak dok ligat pk mane lagi nak carik sampai tido termimpi2la aduh! gawat neh...

kenape aku bole lost track pasal plan ni?? camni ceritanya.. <--ceh macam penglipurlara pulak keh3

pojek ni lame dah dari aku baru2 join comp ni lagi. tapi mase tu member aku yang handle, aku mmg tade nak amik taula sebab aku pon bz ngan pojek bawah aku. bile opis ni pindah dari shah alam ke kota damansara, member aku tu benti keje pulak..<--sebab nak wat ful time unit trust so aku kene take over pojek die sume. yang bijaknye, die tak bagitau in detail pon pasal pojek ni. die cume bagi fail kate plan sume dah lulus. kirenye dah tade outstanding issuela pasal pojek ni...

setelah beberapa purnama <--makan tahun jugakla.. dari 2007, 2009 ni baru siap bangunan

pokok kat site sume dah siap tanam, aku kene readykan borang CF. aku pakaila pelan lulus yang ade dalam fail tu. pelan lulus tu masterplan keseluruhan pembangunan<--ade kedai pejabat, service apartment, stesen minyak. aku pon belekla lagi ape ade dalam fail tu, selak2 baru aku perasan ade lagi satu rujukan fail MBSA kat dalam tu. fail blow up kawasan kedai pejabat. aduh! mane g pelan lulus tu?? aku tanye client diorg tak simpan.. hilang ke?? pk punye pk option yang aku ade pinjam plan dari MBSA n buat salinan. aku anta surat kt diorg n dirg dah carik tapi diorg pon tak dapat nak track fail tu kat mane. sebab tade dalam bilik fail... bengong betul aku rase.. hari2 g MBSA tanye...tu yang sampai termimpi2

nk dijadikan cerita........................

semalam pas balik meting kat pj~pegi site kat shah alam sampai je kat opis aku terus g kat bilik project manager sebab nak diskas pasal pojek. tapi sebab die ngah makan time tu aku pon dokla kat sofa die kat penjuru bilik depan sofa tu ade laci kabinet lama<--mmg lamela sebab dari opis lame lagi cabinet tu dah wujud. opis skang pon dah masuk 2 tahun. tggu punya tunggu aku rase gatal tangan nak bukak laci tu, so aku bukakla tgk ape ade dalam <--selambe jek..hahaha curious punye pasalle ni, selame ni tade heran pon nak tau ape ade dalam. Rupenye doc2 dari opis lame.. so aku selak2la

selak punye selak doc dalam laci tu aku jupe surat yang belum bukak dari MBSA, aku amik ~ bukak....

alhamdulillah!!!

nila surat yang aku carik selama berminggu2! surat tu adalah surat kelulusan pelan untuk pojek tu. after tu aku terus call Jbtn Taman MBSA balik cakap pasal surat tu dan maknenye confim kami mmg tak penah amik lagi salinan pelan lulus tu dari MBSA. the person incharge(pn Juliana) tu cakap maybe ade kat rak kelulusan pelan, die akan carik dan infom aku balik.

selang 1/2 jam...

Pn Juliana call balik kate fail tu ade dan memang tak amik lagi salinan pelan lulus tu. alhamdulillah.... aku rase lega sangat2 plan tu dah jumpa.

harini baru pegi collect plan kat MBSA ~ buat copy ~ kurier plan n surat kelulusan tu kat arkitek ~ settle keje saye ^_^

2 comments:

kuIna said...

fuhhh mesti kurus semangat mencari2 tu....

mrs azmi said...

@kuIna: bukan takat kurus semangat dah.. hilang semangat dah sebab client nak charge kitorg klu tak dapat submit by monday. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"