Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, February 23, 2010

kena lagi!

petang semalam ...

jalan masih belum sesak, aku seperti biasa klu jalan clear ni otak jadi siuman sikit bawak kete sengihnampakgigi
dengan penuh berhemahla aku bawak kete..

sekali bila betul2 depan TNB rawang kete mula slow sebab trafik lite atas jambatan.. aku pon slowla, kebetulan depan kete mercedes yang tah bila aku baru mampu nak beli tuuuu so aku mmg benti jauh sketla.. tak sanggup aku klu jadi pape..

aku tergerak hati tgk cermin nampakla kete belakang laju semacam jek..aku dah mula rasa tak sedap hati.... telahan aku tepat!!

sekelip mate...

skreeeeeeeeeeeeeeeet! gedegang!!!!!! bergegar kete aku!!!

memang hati aku dah mula panas.. aku terus kuar tengok ape yang jadi kat kete aku..

cek..cek...cek....

alhamdulillah, kete aku ok... tade yang tertanggal, tade yang pecah.. macam magic jugakla sebab kuat gegaran tadi...

tgk kete aku ok... aku ok jelah tadelah sesi bertegang urat nak mintak gantirugi ngan driver 'bagus' yang langgar kete aku tu..

10 comments:

kuina said...

sek bek.. klu ada edisi bertegang urat mesti tambah kesesakan kat situ.

HEMY said...

betul ke takde pape lgsung??mmg luck le tu....

Anonymous said...

Err....

Kak tie takut ! Dok dalam rumah dengar bunyi kuat sambil bergegar cermin sliding pun dah risau. Nikan dalam kereta... Alhamdulillah.... mujur selamat, ya.

Yunus Badawi said...

Alhamdulillah takde apa2. Kereta yg langgar tu teruk tak? Awak ada ambil no plate dan no tepon org tu in case later on ada apa2 kat kereta awak.

Kereta saya pernah kena langgar tapi yg langgar tu cabut lari. Ingat kemek sikit rupanya teruk dalaman kat enjin huhuhu

~mrs azmi~ said...

@kuina: tulah dahla mmg waktu org balik keje.. klu tak mmg jadi punca kesesakanla

@HEMY: mmg tade pape! tu yang konfius kejap time tu.. mmg nasib baikle tuuu

@Kayteeze: time dgr bunyi brek kete tu mmg nak tercabut dah jantung.. pegang stereng kuat takut terhumban ke depan.. huuu

@YB: alhamdulillahla. hud kete org yang langgar tu terangkatla jugak tu yang agak bumper belakang tu jatuh.. time tu driver tu pun turun tgk n cek sekali.. tgk tade ape saye kate takpelah. die betulkan sendiri kete diela..

klu ade yang jatuh ke kemik ke mmg saye bwk g balai punye report.. tabley nak settle tepi jalan jek

Kujie said...

tiba -tiba teringat ade vidoe klip kat youtube pasal org gaduh2 tgh highway kt puchong tu

malaikat tahan tu...hehehe

~mrs azmi~ said...

@kujie: aaah! gile ganaz org tu padahal bukan kene pon.. adela tergesel sikit kot

agaknyela kot kak.. ^_^

klu nak ikutkan kadar gegaran patutnye paling kurang dah tanggal bumper belakang tuuuu

Lady of Leisure said...

nasib baik takde ape2... agaknya kene bumperr je kot kan..

yonna said...

LOL, habis yang bnyi kuat tu xde pape la eh? hahaha nasib baik,kalau tak sure lg panjaang entry ni kan? :D

~mrs azmi~ said...

@lady of leisure: kat bonet tu adela calar sket.. mmg panjang lagi umur bumper tu

@yonna: klu teruk mau korang kena pack makanan siap2 baru abis bace entry ni.. hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"