Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, September 5, 2012

KEJUTANN untuk hasben

tengah  dok fikir.... kezutan ape nak buat untuk birthday suami tahun ni.... hadiah dah ade tinggal lagi tengah tunggu sampai malaysia... bunyi cam mahal je kanns?! tapi idakle mahal punn kalau benda yang sama beli kat malaysia lagi mahal, tapi sebab ada kawan tolong belikan kat negara asal dia.. jadi dapat murahle sikit.. cumanya sampainye tu lambatle sikit dari birthday dia nanti.. kalau agak2 dah dekat dengan anniversary kawen baru sampai, kira hadiah sekali dengan anniversary lah.. hahahaha! dasar bini kedekut! yela, belanja - belanja juga tapi ekonomi tetap kena jaga kannnnn.. 

korang ada idea dak nak wat kezutan apa?

meh share meh...





**ada masa lebih kurang 2 minggu ++ untuk sampai ke hari kejadian.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"