Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 1, 2012

anak dara yang suka lari dari rumah

untuk tatapan ibu >> SuaraKalbu

ni hah budak yang suka sangat lari dari rumah.. perasan2 dah takde.. karang dah penat mama cari diapun balik, tapi tak masuk dalam compound umah sendiri.. dia melepak kat umah sebelah.. adoyai!

pernah hilang malam2.. masa tu abah lupa nak tutup pintu belakang.. sedar2 dah takde.. dahla malam tu mama nak balik kampung jemput nenek.. udahle kene tawaf keliling row umah nak carik budak bertuah ni..




dahla suka lari dari umah, demand asik nak bersikat selalu pulak tuuuu.. bila mama sikat aly dia pun sua2kan badan jugak..

5 comments:

Naz said...

cantik nye dia

Suara Kalbu said...

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... mindunya ibu kat awak. Bergenang airmata ibu pepagi ni dapat tengok awak huhuhuhuhuhuhuuhuuuhuhuu....Rindu nak peluk awak.

Ibu senang hati tengok awak dah gemuk dan happy dengan family baru. Ibu sayang awak

~mrs azmi~ said...

@Naz: tq...

@Suara Kalbu: mehla datang umah.. boleh peluk coki lama2

Aidah said...

Oooh, coki ni asalnya dari family ida ya. Suke tengok kaki tu tembam sangat. Kalau dapat kat akak ni, hari2 akak picit2 kaki tu. Gerrrraaammm...

~mrs azmi~ said...

@Aidah: memang hari - hari jadi mangsa kak.. geram tengok kaki dia tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"