Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 3, 2012

model tak berbayar keropok chachos

model tak berbayar kopok Chachos.. hihi

sian budak safwahhana ni... dahle halus, warded kat DEMC pulak sebab kahak banyak kat paru - paru... bertambah halusla budak ni... tapi yang pasti walaupun duduk wad mulut yang macam bertih goreng tetap sihat! hihi

walaupun belum pandai cakap, tapi dah banyak benda yang kita cakap dia faham.. hai kalau dah pandai cakap sok lagi riuh rendahla rumah korang ye.. adik beradik power puff girl sume banyak mulut!

safwah ni anak kakak saya, adik pada sufi yang accident haritu -->;SINI & SINI umur baru setahun lebih tapi bijak sangat bawak diri sendiri..

2 comments:

maza said...

alahaiiii.. cutenya..
hahahaha

tak pe, lepas ni bagi makan daging banyak2.. boleh tumbuh semula dan gumuk cute gitew.. hahaha

Aidah said...

Tu keropok chachos tu ubat batuk tuh. Hehehe. Sian kan kalau budak kecik batuk, berkahak dan macam tak lepas je batuknya. Nak tolong tapi tak tahu camana. Dulu anak akak pun pernah kena cam tu masa dalam pantang lagi. Tak pe, insyaAllah lepas ni si comel ni akan sembuh dan lebih kuat dari dulu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"