Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 13, 2010

bila keadaan tak seperti yang dirancang

ape korang buat kalau tiba-tiba plan baeeeeeeek punya yang dah lame korang buat terpaksa di rombak saat akhir??

aku rase cam nak cancel je ni....sedih

tapi.... aku takkan cancel semata - mata sebab hati aku sakit sebab keadaan di sini.. aku takkan hampakan kawan aku yang dah menunggu di hujung sana.

moga-moga takde dah kejutan2 lain lagi lepas ni...

boleh sakit jantung woo!putuscinte

6 comments:

suezen said...

kecewa

~mrs azmi~ said...

@suezensuzanna: sangat kecewa!! menci2

ckLah @xiiinam said...

Tari nafas........






Hembussss.....




Ojo tensen tensen ndokk...orak apik lo!

sitinorafatien said...

kalau saya,xsnggup nk cancel mende yg dirancang dengn baiknye...tpi tgk keadaan la...kalu memang situasi teruk sgt kena la pejamkn mata n cancel..tpi kalu still dapat bertahan, usahakan la aapa yg kita telah rncng itu dpt dilaksanakan sebb da lama kn kita usakahn mende 2?

~mrs azmi~ said...

@xiinam: mmg orak apik tapine gerem mbanget!! *_*

@sitinorfatien:mmg sangat sakit hati... tapi bolehlagi kot nak rearrange

Anonymous said...

Hai... dekat 10 kali loading barulah keluar kotak komen ni, alhamdulillah... :)
.
.
.
Memang tak best bila yang kita rancang tak menjadi. Tak pe.. nanti rancang di masa lain pulak, insyaallah.. jangan putus asa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"