Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 11, 2009

semalam adalah hari ibu....

semalam adalah hari ibu.... bile agaknye saya akan boleh tergolong utk org2 yang diraikan?? tapi saya tak dapat meraikan bersama mak.. -_-

selamat hari ibu buat mak, kakak2, kakak ipar...

yang seronoknye kakak2 dan keluarga mereka datang menziarah ke rumah saya semalam.

buat kejutanla kunun.. huhuh
dengan en suami takde kat umah time tu sebab die jadi urusetia utk mini karnival perodua kat kilang.. kelam kabutla saya g pasar carik lauk ngee~ sambil berkira2 apela aku nak masak utk diorg ni.. huhu <--maklumla saya ni sangatla 'pandai' masak ye kawan2.. heheh sendiri mau igtla maksudnye ye..
after balik pasar terus masak.. menunye spaghetti<-- ni mmg awal2 dah plan nak masak kebetulan diorg nak datang.. jamu jela terus ^^, pastu utk makan lunch - ayam masak merah n sayur campur.
alhamdulillah semua habis.. takla bazir, klu dah tinggal berdua takdenye rase nak makan sangat. sume habis lagi senang nak kemas ^^ anak2 pon sangat2 hepi bile dapat berkumpul dengan sepupu2.
pukul 3 lebih masing2 mula mintak diri maklumle esok anak nak sekolah.. nak2 pulak kak ani(kakak no2) baru balik dari seminar kat bahrain.. penat tak ilang lagi, kene iron unifom skola anak2 lagi..
anyway thanx alot sis! luangkan mase jenguk adik yang rumahnye terceruk ni huhuh... i love u all!
and again...... HAPPY MOTHERS DAY to all of u!
saye cuma berpeluang call mak utk ucap selamat hari ibu malam tadi. mak gelak je bila saya citer kakak2 buat surprise sebabnye kakak dah bagitau mak siap2..ngee~ dan sepertimana setiap kali saya call mesti mak akan selitkan nasihat yang akan menggugurkan air mataku ini.. huhu nak peluk mak!!
SELAMAT HARI IBU... MAK!! SAYA SAYANG MAK!!
klu boleh saye nak duduk kg dgn mak



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"