Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 16, 2009

[MU vs LIVERPOOL] vs [Balik kg]


weekend mggu lps aku dah janji ngan mak nak balik kg, nak g kenduri kazen.. wajib pegi tu sebab makcik dah bertungkus lumus tolong mase wedding aku aritu.. dah cakap ngan hubby pasal kenduri tu n hubby kate ok.. hati berbunga2 dapat balik kg lagi walaupon baru je balik.. hehe biasela klu dah name anak bongsu tu.. ngee~

tapi hubby cakap balik sabtu petang sebab kene g keje dulu pagi, i said oklah no problem sebab kenduri ari ahad..
................

***conversation antara aku ngan hubby hari jumaat ptg***

hubby~ "yang, kite balik ari ahad pagila ye.."

aku~"ala janji nak balik sabtu?? pesal lak jadi pagi ahad lak?"
huhu.. dalam hati dah membentak marah ~_~ sebab tak tido kt kg

hubby~"ade game EPLla mlm tu MU vs LIVERPOOL"
aku dah agak dah... aku sangat marah mase tu huu

aku~"ape de hal? tgk jela kat kg.. same jugak "
aku dah mula tarik muka ngan hubby

hubby~"kt kg mesti nak tgk AF mase tuuuuu!"
aduhai.....

..................................


malam ahad tu dgn tak rela aku masih kat umah tgk MU vs LIVERPOOL... sepanjang game tu aku tak bercakap.. bosan gle!! selalu buleh je layan tapi sebab ade org tak tepat janji habis hilang mood aku ~_~

sebab dah sangat bosan.. after LIVERPOOL leading 2-1 aku pon angkat bantal masuk bilik n tido!
esok paginye aku just tanye kat hubby MU menang ke?
dgn muke sedih die....

"MU kalah 4-1"

:shock:

"yeke?.tula org dah cakap balik kg sabtu... kan dah kalah MU tu sebab abg tak tepat janji!ngee~"
dalam hati aku mmg dah gelak guling2 rasenye.. hahahaha sonok MU kalah
walaupun sebenanye takde kene mengene pon antara game EPL tu ngan lambat balik kg.. hehe


***n3 diatas dikeluarkan apabila seorang isteri yang geram apabila tak dapat balik kg semata2 sebab en suami nak tgk bola.. tapi lepas tu keadaan pulih seperti sediakala.. biasela gado2 manje hahaha***

2 comments:

Anonymous said...

haha.
itulah padahnya.
nk sgt tgk bola.
kan dah kalah.

cian akak kite ni tepaksa mengalah kerana bola.
hehe. :-D

Anonymous said...

tau takpe.. :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"