lepas kerja rasmi dipejabat, inila kerja saya dirumah sekarang.... konon nak sponsor bunga telur untuk wedding kakak ipar november nanti, nak sponsor mende lain macam tak berapa nak mampu jer. Walaupun sehari cuma dapat 2-3 pokok, at least yang ini saya dah mula awal - awal ^_^
wedding sendiri dulu pun tak berkesempatan nak buat sendiri sebab terlalu banyak benda nak kena fikir.. plus ada kakak yang baik hati nak buatkan untuk adik kesayangan.. so untuk kali ni bolehla tunjuk skill! haha
saya tak gunakan mterial yang mahal pun untuk bunga telur ni, yang penting macamana kita compose semua material tu dan output nya memuaskan hati kan?
saya pilih utk buat bunga macam zaman dulu - dulu, guna kertas tisu dan gabungan beberapa jenis riben. Kalau bulan lepas buat hantaran tema ungu, nampaknya kakak ipar saya pilih rona warna serupa untuk wedding dia nanti.
layan jelah bunga - bunga yang dah siap ni. maaf kualiti gambar tak berapa bagus, camera orang pinjam buat harta.




~ ada sapa - sapa berminat nak tempah?? hehe