Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 11, 2011

11.11.11 ~ tok kadi fully booked

hari rebutan tiba juga akhirnya

11.11.11

harini konfem tok kadi sume sibuk nak menikahkan pasangan, bukannye tok kadi saje, pejabat pendaftar perkahwinan pun sama!

orang menikah satu hal yang kita bole nak plan betul - betul tapi yang nak beranak pun ada jugak! sanggup c-zer semata - mata nakkan tarikh ni... isk kesian baby tak ready lagi nak keluar dah paksa - paksa... apa tarikh lain tu teruk sangat ke?

sebab ramai orang menikah hari ni, maka esok banyakla kenduri yang perlu dihadiri.. sama macam tahun 2008 dulu sume berebut 080808 sampai berebut tetamu.... yang peningnya tetamu nak pegi mana dulu..

saya sendiri ada 3 majlis yang jaraknya boleh tahan jauhla... tak tahula macamana nak hadirkan diri esok ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"