Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 29, 2009

cuaks ~_~

huh semalam aku melalui saat yang men'cuak'kan (wujud ke perkataan ni??) .. whateverlah.. ptg semalam after keje aku g umah kak aku kat menjalara, anta kain. lagipun hubby aku balik lewat sebab ade function, so after dah dapat green lite aku gla umah kak aku.. jalan2 skali ngee~
before tu singgah petronas isik minyak, sampai sane je, aik?? cip takle bace?? ish2 kad lak mengada2 selalu buleh je pakai dan disebabkan kad aku problem kenela bayo cash kat kaunter.. sambil tu beli air mineral sekali. pastu mcm biasela terusla ke kete nak pump minyak.

time sampai kat kete aku perasan somthing.. tgn aku rase ringan jek.. pesal ek?? belek punye belek..... alamak, cincin tunang aku takde!! mati aku!! mane pulak cicirnye ni! *_* abesla aku.. ape aku nak cakap kat hubby aku ni.. #&%@ dah membebel2 menyumpah2 dalam ati, salahkan diri sendiri yang sangat careless!!

ape lagi aku kelam kabutla carik balik cincin aku tuh.. aku yakin sangat cicir kat ctu, aku ikut balik jln aku nak bayo kat kaunter tadi, g balik kat petisejuk tu sume, tapi ....takde!! 2-3 kali aku kuar masuk kedai.. budak kat dalam tu pon tolong carik.. handbag dah puas aku selongkar, seat kat kete pon aku bongkar kot2 terselit.. dalam mase yang same otak ligat pk ape nak cakap kat hubby.. matila aku!! mmg harga cincin tak seberapa tapi sentimental value yang penting!

last skali aku nekad last check aku g ikut balik jalan tu, masuk kedai, keluar balik, takde..... sampai kat pump aku belek sume penjuru, sume ruang kot2 terjatuh dan termasuk ke situ, dan... alhamdulillah, instinct aku tak salah.. aku jumpe balik cincin aku!! ^_^ ALHAMDULILLAH SYUKUR!! syukur pada ALLAH sebab cincin ni masih rezeki aku..
so lepas tu aku meneruskan perjalanan ke rumah kakak aku dengan perasaan sangat lega!... aku tak citer lagi ngan hubby pasal benda ni.. leh tak bagi alasan ni nak mintak cincin baru yang kecik sikit so takla cicir lagi ngeee~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

::peringatan buat pengunjung::

"segala kandungan dan sebarang pernyataan yang berada didalam blog ini adalah datang dari repekan puan empunya blog ini. segala ayat pedas, manis, masam atau masin hasil dari idea, email dan segala macam benda adalah semata2 untuk memuaskan hati beliau. kalau ada yang baik jadikanlah tauladan dan kalau yang tak baik, jadikanlah sempadan

puan empunya blog juga tidak bertanggungjawab akan kesahihan sesetengah fakta yang terpapar disini. kepercayaan adalah tanggungjawab anda sebagai pembaca"